Skip to main content

කොටි නැගිටියිද?


                   චාවකච්චේරියේදී මරාගෙන මැරෙන  ඇඳුම්  කට්ටලය සහ වෙනත් පුපුරන ද්‍රව්‍ය  අසුවීමෙන්  අලුත් වූ ඉව පාර දිගේ  ගොස්  ගිය පොලීසිය    කොටි සංවිධානයේ හිටපු ජෙෂ්ටයන් තිදෙනෙකු වූ රාම් (හිටපු අම්පාර  නායක ), නගුලන් ( චාල්ස් ඇන්තනි බලකායේ අණදෙන  නිලධාරී), තලේරාසන් ( ත්‍රීකුණාමලයේ  බුද්ධි තොරතුරු අංශයේ  නායකයා )  අත්අඩංගුවට  ගෙන තිබේ.. 

එයට අමතරව සිවකාරන් නමැත්තෙක්  අත්අඩංගුවට  ගෙන ඇත.. ඔහු වර්තමානයේ ඉලන්ගෙය් තමිල් අරසු  පක්ෂයේ (ITKA)  තරුණ  අංශයේ නායකයාය . ITKA යනු TNA සංවිධානයේ  හවුල්කාර  පක්ෂයකි.

එඩ්වඩ් ජුලියන් නමැති හිටපු LTTE සාමාජිකයෙකු මෙයට පෙර  අත්අඩංගුවට  ගැනු ලැබු අතර ඒ චාවකච්චේරි බෝම්බ පාර්සලයට  කිසියම් සම්බන්ධකමක් තිබීම නිසාය.

LTTE සංවිධානය යළි ගොඩ ගැනීමට මොවුන් උත්සාහ කරමින් සිටින්නේ  යැයි ඇතැමුන් විස්වාස  කරන  අතර එය ඇත්තක් හෝ  බොරුවක් හෝ  විය  හැකිය. 

 ඇතැම් විටෙක තවමත් හෙළි නොවූ සමහරෙකු  යළි LTTE සංවිධානය  කිරීමට උත්සාහ  කරමින් සිටිය  හැක. එසේත් නැත්තම් වෙනත් නමකින්  සංවිධානය වෙමින් සිටිය හැක. 

එයට හේතුව යුද්ධයෙන් ආණ්ඩුව දිනුවද දෙමල මිනිසුන්ට සුවිශේෂවූ  ප්‍රශ්න ඉතිරිවී තිබීම නිසාය. ඒ ප්‍රශ්නවලට සාර්ථක විසඳුම් ලැබෙන තුරු දෙමල මිනිසුන් අතර සිටින ඇතැමෙකු අවි ආයුධ අතට  ගෙන සටන් කිරීම  හැර වෙනත් මගක් නැතැයි සිතීමට  ඉඩ තිබේ. ඉගනීමට  මුල් තැන දුන් දෙමල තරුණ  තරුණියන් ආයුධ අතට ගත්තේ  ඊට බලපෑ  බරපතල  හේතු  තිබු  නිසා යැයි අපි  පිළිගත  යුතුය. පිලි නොගන්නේ  අමුම අමු මැට්ටන් පමණි 

1971 තරුණ ජීවිත දස දහස්  ගණනක් විනාශ  කොට  ජවිපෙ යටපත්  කළද රහසිගතව  ඔවුන් යලි සංවිධානය වූ අතර 1977  දී විජේවීර නිදහස ලැබූ පසු   රටපුරා රැස්වීම් පැවැත්වුයේ  රහසින් වැඩ කොට කිසියම් පදනමක් ගොඩ  නගා  ගෙන සිටි නිසාය.1983 දී  ජවිපෙ  යලි  තහනම් කළත් රහසිගතව  වැඩ  කොට 1988 යලි  කැරැල්ලක් ගැසුහ. එම කැරැල්ලෙන් දහස් දහස්  ගණනක් මරා  දැමුවද ජවිපෙ  මරා  දැමීමට  හැකි වුයේ  නැත. එයින් කියවෙන්නේ    කිසියම් පිරිසකට  අසාධාරණයක්  දිගින් දිගට  පවතින විට තුවක්කුවෙන්  යටපත්  කළ නොහැකි බව  මිසක් වෙන  කුමක්ද?

බුදු බණෙන්  කීවොත් හේතුව   නැති  නොකොට ඵලය නැති  කළ නොහැක. නැවත  නැවත මිනිසුන් උපදින්නේ මිනිසුන් තුළ තිබෙන කෙලෙස්  නිසාය. ඉපදීම  නැවැත්විය හැක්කේ කෙලෙස්  නැති කිරීමෙනි . හේතුව කෙලෙස්ය. ඉපදීම  ඵලයය. බුදුහාමුදුරුවෝ කීවේ  එසේය. 

එහෙත් කණගාටුවට  කරුණ  නම් බුදුන්ගේ  ශ්‍රාවකයෝ  යැයි හන ගසා  ගෙන සිටින අය හේතුව නැති කිරීම වෙනුවට  ඵලය නැති  කරන්නට  කියා කෑමොරසන් දීමය. 

විග්නේශ්වරන් ෆෙඩරල් ඉල්ලන්නේ නිකම් නොවේ. දෙමල ප්‍රශ්නයට හරි  විසඳුමක් නොලැබුනොත් දෙමල කොල්ලන් කෙල්ලන් යම් දිනක  යළි අවි අතට  ගැනීමට  ඉඩ  තිබෙන බවට ඔහු විස්වාස  කරන  නිසාය.. එසේ  වුවහොත්  උතුර  නැගෙනහිර  යළි ලේ විලක් වීමට ඉඩ තිබෙන බව විග්නේශ්වරන්ලා සම්බන්ධන්ලා දනීති.

එය විනාශ  කිරීමට සිංහල හමුදාවනට හැකි විය  හැකිය. නොහැකි විය  හැකිය.  27 අවුරුද්දක් යුද්ධ කොට අන්තිමට සිදුවූ පරාජයෙන්   දෙමල  තරුණයන්ද  පාඩම් ඉගෙන ගෙන  ආයිත් නොපරදින්නට කළ යුත්තේ  කුමක්දැයි සියවරක් නොව දහස් වරක්    කල්පනා  කරනු ඇත.

අද ලෝකය 2009  තිබු ලෝකය නොවේ. එදා ISIS තිබුනේ  නැත.   ඇමරිකාව , බ්‍රිතාන්‍යය, ප්‍රංසය, රුසියාව ආදී  බලගතු  රටවල් එක්ව  සහ වෙන්ව  පහර  දුන්නද තවමත් ISIS  අවසන්  කරන්නට හැකිවී නැත.  යුරෝපය, අරාබිය  සහ  ආසියාව එක් කොට  ඉස්ලාම්  රාජ්‍යයක් ගොඩ නැගීමේ ISIS ඉලක්කය, ලොව පුරා  මුස්ලිම් මිනිසුන්  ISIS වටා එකතු  කළහැකි  ආකර්ශනීය සටන් පාඨයකි.  අනාගතයේ දවසක ISIS අපේ  රටට ඒමට  ඉඩ  නැත්තේ  නොවේ. උතුරේ අනාගත  සටන් කරුවන් සහ නැගෙනහිර ISIS සටන් කරුවන් අතර  ගිවිසුම් ඇති විය  නොහැකි  යැයි කිව  හැකිද? එවැනි    එසේ  වුවහොත්  තත්ත්වය  වඩාත්  භයානක නොවේද?. දකුණේ  යළි පෙරට වඩා බෝම්බ පිපිරවීමට ඉඩ  නැද්ද?

එබැවින් ,   සිංහලයන් කල යුත්තේ   සම්බන්දන්ලාට  විග්නේශ්වරන්ලාට  හකීමලට විරුද්ධව යුධ  ප්‍රකාශ කිරීමද ? නැතහොත් ඔවුන් සමග එකතුව අලුත්  පාරක්  කපා ගැනීමද? 



















































Comments

Popular posts from this blog

සුද්දෙක් කී කතාවක්

මේ කතාව මට කිව්වේ අපේ හාමිනේය අපේ හාමිනේ රස්සාව කලේ අගලවත්තේ පිහිටි ශ් ‍ රී ලංකා රබර් පර්යේෂණායතනයේය. මීට අවුරුදු 15 කට පෙර අවුරුදු 90 ත් පැන්න සුද්දෙක් සිය හාමිනේත් දුවත් සමග රබර් පර්යේෂණායතනයට ආවේය . දුව ආ විගස පිටිපස්සට දිව්වාය. ටිකකින් ආපසු ආවාය " මම උපන්නේ ඔය පිටිපස්සේ තියෙන ගෙයි. ඒක බලන්නයි මම දුවල ගියේ " දු කීවාය වයසක සුද්දා දුව සමග කඳු පල්ලම් නගිමින් බසිමින් ආයතනයේ සියලු ප් ‍ රධාන ස්ථාන දෙස බලමින් අතීතය සිහි කළේය . සුද්දාගේ නම මොල්රිච් ය ඔහු රබර් පර්යේෂණායතනයේ සිටි පළවෙනි ප් ‍ රධාන පරිපාලන නිලධාරියාය . 1948 තෙක් මෙහි සේවය කළ ඔහු සිය පවුල සමග ඕස්ට් ‍ රේලියාවේ පදිංචියට ගියේය . ඔහු මෙවර එහි සිට ලංකාවට ආවේ තමන් සේවය කල ස්ථානය බලා සතුටක් ලබන්නටය . හැමතැනම ඇවිද බැලීමෙන් පසු පර්යේෂණායතනයේ නිලධාරිහු මොල්රිච් ට සහ පවුලේ අයට තේ පැන් සංග් ‍ රහයක් කළහ . තේ බොන ගමන් ඔහු පරණ කතාවක් කිවේය . ඒ කාලේ උදේ 8 ට මේ ආයතනයේ වැඩ පටන් ගත්තේ . විනාඩියක් පරක්කු වෙලා ආවොත් මම දඩ ගහනවා . 1948 පෙබරවාරි 5 වෙනිදා මම ඔෆිස් එකේ ඉන්න කොට ක්ලාක් කෙනෙක් වැඩට

ආණ්ඩුව යක්ෂ පැණි උඩ දාන්නේ ඇයි?

          මේ වන විට මේසන් බාස් පැණිය අති ජනප්‍රියය . රිටිගල පැණිය ද කරලියට එමින් තිබේ  ඒවාට අවශ්‍ය ප්‍රචාරය ආණ්ඩුව විසින් නොමිලේම ලබා දී ඇත . මේසන් පැණියට ආණ්ඩුවේ ඉහලම  තැන්වලින් අනුග්‍රහය ලැබුණු  අතර රිටිගල පැණියට ආණ්ඩුවේ රුපවාහිනියක් වන ITN ලබා දෙමින් සිටි . එම පැණි නිපදවූ දෙදෙනා හැර අන් කිසිවෙක් එම නිෂ්පාදන වලින් කොරෝනා වයිරසය විනාශ වන බව කියා නැත  ආණ්ඩුව ඒවාට දෙන ප්‍රසිද්ධිය නිසා එම පැණි වලින් කොරෝනා සුව වෙන බව හෝ කොරෝනා වලක්වන බව විශාල පිරිසක් තදින්ම විශ්වාස කරන බව පෙනේ > දැනමුත්තන්ට අනුව   වයිරස්වලට බෙහෙත් නැත. එන්නත් මගින් කරන්නේ වයිරසය සමග සටන් කොට පරාජය කිරීමට අවශ්‍ය ප්‍රතිදේහ ශරීරයේ නිපදවීමය.  අනෙක් අතට මෙම පැණි මගින් වයිරසය විනාශ කරන බවට කිසිදු පරීක්ෂණයක් කර නැත. යම්කිසි  ඖෂධයක ප්‍රතිඵලය මැනීම සඳහා වසරක කාලයක් වත් එය පරීක්ෂණයට ලක් කරනු ලැබේ  එන්නතක් නම් සාමාන්‍යයෙන් අවුරුදු 10 කාලයක් අත්හදා බලයි   පළමුව සතුන්ට එම එන්නත හෝ ඖෂධය ලබා දී  එහි ප්‍රතිඵල සොයා බලනු ලැබේ    විවිධ රෝග තිබෙන අයට අලුත් ඖෂධයක් හෝ  එන්නතක් ලබා දීමෙන් පසු බලපාන්නේ කෙසේදැයි පරික්ෂ කෙරේ  විවධ වයස් කාණ්ඩවල

ඒකීය රාජ්ජයේ සිට ලියමි

ලංකාවේ ආණ්ඩුක් ‍ රම ව් ‍ යවස්ථා වේ නම් සඳහන් වෙන්නේ ලංකාව ඒකීය රාජ් ‍ යයක් බවය. ව් ‍ යවස්ථාවේ ඉන්ගිරිසි පිටපතේ ඒ බව ලියා ඇත්තේ මෙසේය THE PEOPLE, THE STATE AND SOVEREIGNTY 1. Sri Lanka (Ceylon) is a Free, Sovereign, Independent and Democratic Socialist Republic and shall be known as the Democratic Socialist Republic of Sri Lanka. 2. The Republic of Sri Lanka is a Unitary State. ඔය ඒකීය හෙවත් Unitary යන වචනය ගිනිගන්නා සුළුය. පුපුරන සුළුය. පාස්කු බෝම්බ තරම් භයානකය ඔය වචනය ව් ‍ යවස්ථාවෙන් ඉවත් කරන්නට ගියහොත් කීප දෙනෙකු පරලොව යනු ඇත සිය ගණනක් තුවාල ලබනු ඇත දාස් ගණනක් පෙලපාලි යනු ඇත මහසොන්නු ගිණි තියනු ඇත එහෙත් ඔය වචනය ව් ‍ යවස්ථාවේ කාලයක් තිස්සේ තිබුනා කියා රට ඒකීය වී තිබේද ? අපි ඉන්නේ ඒකීය රටකද ? ලාංකික පුරවැසියන් හදවත් වලින් ඒකීය ද ? ව් ‍ යවස්ථාවේ ඒකීය වචනය දමාගෙන රට බෙදන්නට අපි බොහෝ දෙනෙකු දායක වී ඇත්තෙමු . සිංහල ඉස්කෝල, දෙමල ඉස්කෝල ,මුස්ලිම් ඉස්කෝල, බෞද්ධ ඉස්කෝල, ක් ‍ රිස්තියානි ඉස්කෝල, හින්දු ඉස්කෝල ,ඉස්ලාම් ඉස්කෝල කියා ජනවර්ගය සහ ආගම මත පාසල් පවත්වාගෙ