Skip to main content

ඔබත් කුලියාපිටියේ කෙනෙක්ද?



කුලියාපිටිය ලංකාවේ  හරස් කඩක්ද?

කුලියාපිටියට ලැබුනේ  පුදුම ප්‍රසිද්ධියකි. ඒ ඒඩ්ස් කතාවක් නිසා පාසලක් නොලැබුණු  පොඩි එකා නිසාය.   එහි මිනිස්සු මොට්ටයන් ලෙස කුලියාපිටියේ  නොවන අය සිතති. එහෙත් මගේ  කල්පනාව  නම් කුලියාපිටියේ  මිනිස්සු  රට පුරා නොඅඩුව  සිටිනා බවයි.ඔබ මෙය අවසානය  දක්වා  කියවුවහොත් ඇතැම් විටෙක  ඔබත් කුලියාපිටියේ කෙනෙකුද  නැද්ද  කියා නිගමනයකට  එළඹිය  හැකිය.

දෙවියන්  සහ  බුදුන් 

දේවාල  යනු  වංචනිකයන්ට  මුදල් හම්බු  කර  ගැනීමට හදා  ගත්  තිප්පලවල් බව පසු ගිය  දිනවල සීනිගම දේවාලයේ සිද්ධීන් පමණක් වුවද තහවුරු  කර පෙන්වයි. එහි  දේවාලයේ භාරකරුගේ  නිවසට  හොරු පැන මුදල් සහ  භාණ්ඩ පැහැරගෙන  යාම සම්බන්ධයෙන් පැමිණිලි කරේ දෙවියනට  නොව මීටියාගොඩ පොලීසියටය. එහෙත් සීනිගම හෝ වෙනත් දේවල වලට  යන අයගේ  අඩුවක් තිබේද? ඔවුන් කුලියාපිටියේ  අය නොවේද?
ලෝකය මැව්වේ  දෙවියන් නොවන  බව විද්‍යාව විසින් ඕනැ  තරම් ඔප්පු  කර  තිබේ. එහෙත් පල්ලි වලට  ගොස් දෙවියන් යදින්නන්ගේ  අඩුවක් තිබේද? මොවුන් කුලියාපිටියේ  අය නොවේද?
බුදුන්  වහන්සේ  ලංකාවට  පැමිණි බවට  කිසිදු  සාක්කියක්  නැත. අනික මිනිස්සුන්  නැති  කන්දක් මුදුනට වඩින්නට  බුදුන් වහන්සේට  ඇති උවමනාව  කුමක්ද? බුදුන් වහන්සේ  ගියේ  මිනිස්සුන්  සිටි තැන්වලටය.එහෙත් වාර්ෂිකව  ලක්ෂ  ගණනින් සිරීපාදේ නගිති.ඒ මදිවාට  බුදුන් එපා  කිව් මුදල් සිරිපතුල  පිහිටෙව්වා කියන ස්ථානයට පුජා කරති. ඒ අයත් කුලියාපිටියේ  අයත් අතර  වෙනසක් තිබෙද?
නබි තුමාට ගුහා වක් තුලදී අල්ලා   හමුවී ධර්මය  කියා  දුන් බවත් කුරානයේ  ලිය  තිබෙන්නේ එසේ  කියා දුන් ධර්මය  බව කෝටි  ගණනින් මුස්ලිම් වරුන් විශ්වාස  කරති. එහෙත් නබි තුමා සහ අල්ලා දෙවියන් මුණ ගැහෙනු දුටු  කෙනෙක් නැත. වෙනත් තැනකදී හෝ  අල්ලා   දෙවියන් දුටු  කෙනෙකුද   නැත.එහෙත් අල්ලා දෙවියන් සිටිතැයි සියලුම  ඉස්ලාම් භක්තිකයන් විශ්වාස  කරති. මේ  ගොල්ලනුත්  කුලියාපිටියේ  අයත් අතර වෙනසක් තිබේ  දැයි ඔබට  කිව  හැකිද?

මහින්ද

මහින්ද  රාජපක්ෂ  පවුල රටේ  දේපොළ  ගසා  කැ  බවට  ඇති  පදම් සාක්කි ඉදිරිපත් වී තිබේ.එහෙත් එම  පවුලේ  අයව  නැවත  බලයට එන  තුරු පුල  පුලා  බල සිටින  ලක්ෂ  ගණනක් දෙනා අපේ  රටේ  සිටිති. ඉතින් ඒ  අයත්  කුලියාපිටියේ  නොවේද?

එට්කා ගිවිසුම

එට්කා  ගිවිසුම  තවම සකස් වී වත්  නැත. ඇත්තේ  මුලික  රාමුවක්  පමණි. එහෙත් එට්කා  නිසා ලංකාවේ  අයගේ  රැකියා  අහිමි වෙතයි කවුරු හෝ  කිව  විට එය  හිස්  මුදුනෙන්  භාර ගෙන නැති  ගිවිසුමකට එරෙහිව පෙළපාලි  යති ෆේස්බුක් පොස්ට්  පළකරති .එයට එරෙහිව   ඝෝෂා  කරන  අයත් කුලියාපිටියේ  අයත් අතර  දැකිය  හැකි වෙනස  කුමක්ද ?
ඔබත් කුලියාපිටියේ  කෙනෙක්දැයි  දැන්  ඔබට තීරණය  කල හැකියි.



Comments

මම නම් කුලියාපිටියේ නෙවෙයි ඔන්න...
Unknown said…
මහින්ද පිටුපස යන සියලු දෙනාම මහින්ද හොරකම්කල බව දන්නවාය

දෙවියන්ගේ පිහිට පතා යන බොහෝ දෙනාද දෙවියන් නොමැති බව පිලිබද විශ්වාසයක් තියෙනවාය. එහෙත් වැරදිලා හරි හිටියොත් හෝ පිහිටවුවහොත් කියා ඔවුන් ඒ පිටුපස යනවාය. ඔබද බොහෝවිට පවුලේ සාමාජිකයකු මියගියවිට දානයක් දීමට හෝ ඔහු සිහිකරමින් කරන කටයුත්තකට සහභාගිවීමට හෝ උදව් කිරීමට කටයුතු කරනවාය.

එට්කා ගිවිසුම හෝ ඉන්දියාව සමග ගිවිසුමක් අත්සන් කිරීම පිලිබදව සහ එයින් ඇතිවිය හැකි ප්‍රතිඵල පිලිබදව සමාජයතුල කතිකාවක් තිබෙනවාය. සියලු දෙනාම කතා කරන්නේ පුර්ව නිගමනවල සිටය. ගිවිසුම අත්සන්කල පසු ඇතිවිය හැකියැයි සිතන සියල්ල පුර්ව නිගමනයන්ය. එවැනි පුර්ව නිගමනයන් නොමැතිව කිසිවකු කිසිවක් කරන්නේ නැත. අප පාර පනින විටදීද වාහනය පැමිණිමට පෙර මට පාර මාරුවිය හැකියැයි හෝ වාහනය නවතා ගනිවියැයි යන පුර්ව නිගමනයකට එනවාය. එලෙස සිදු නොවුවහොත් විය හැකි දෙයක්ද තියෙනවාය....(එවැනි පුර්ව නිගමන වරදින බැවින් වසරකට 3000ක් පමණ පාරේදි මිය යනවාය)

ඒ සියල්ල වැඩකට නැතකියා බැහැර කරන්නේනම් ඔබ විසින් සිදුකල යුතුයැයි කියන කටයුතු මොනවාද යන්න විස්තර කල යුතුය.

කුලියාපිටියේ සිද්ධිය යනු විද්‍යාව විශ්වාස කිරීම පිලිබද හෝ වෛද්‍යවරුන්ගේ මතය පිලිනොගැනීම පිලිබද ගැටලුවක් නොවේය.

Popular posts from this blog

රණසිංහ ප්‍රේමදාස ට බියවී පැනගිය ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල

           The Indian Express පුවත් පතේ  ප්‍රධාන  කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ  කැරැල්ල  උග්‍රව තිබු 1989  දිනක ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල  හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්‍යම  පළාතේ නියෝජ්‍ය  පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා   විස්තර  කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ  ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන  ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්‍රියතම ආයුධයවූ බ්‍රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ  දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර  ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි  .එයට අමතරව ඔහුගේ  ලිපි ගොනුවකට  යටින්  කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය  .'                     ( බ්‍රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් )  "ඔබ  ඔපමණ කෘර ඇයි? " ෂෙකර් ගුප්ත උඩුගම්පොලගෙන් ඇසීය . " මම කොහොමද 1988 ජුලි 28 අමතක කරන්නේ? " උඩුගම්පොල  ඇසීය .   ෂෙකර් ට අනුව ,  එම දිනයේ   උඩුගම්පොලගේ අ

කොටි සොයා යාපනේ ගියෙමි

 "කොටි  නැගිටිනෝ ! "  "කොටි නැගිටිනෝ ! " කියමින් දකුණේ ඇතැමුන්  මොර  දීම නිසා  එය සත්‍යයක් දැයි සොයා  බැලීමටත් , ආණ්ඩුව  පිළිබඳව  යාපනේ  ජනයා දරන  මතය  කුමක්දැයි දැන  ගැනීමටත්  , යාපනයේ සිටින  මගේ  පැරණි මිතුරන්  හමුවී සතුටක්  ලැබීමටත්  යාපනය අර්ධද්වීපයේ  සහ නාගද්වීපයේ  සංචාරය  කිරීමටත් ඉකුත් අප්‍රියෙල්  14 වනදා  හැන්දෑවේ  යාපනය බලා  පිටත් වුයෙමි .  සංචාරයක් සඳහා  දකුණේ  සිට  යාපනය අර්ධද්වීපයට ගොඩබිමින්  යාමට ඔබ අපේක්ෂා  කරන්නේ  නම් ඒ සඳහා තෝරා  ගැනීමට  තිබෙන  හොඳම ප්‍රවාහන විධික්‍රමය වන්නේ දුම්රියයි . හන්දී අතපය රුදාවකින් තොරව ගමනාන්තය  තෙක්  යාමට  නම් දුම්රියේ පළමු  හෝ දෙවන  පන්තියේ  බලපත්‍රයක් ලබා  ගත  යුතුය කොළඹ  කොටුවෙ  සිට  දුම්රිය  4ක් දිනපතා  උතුර  බලා යයි. උදේ  5.45 ට අන්තර්  නගර ( intercity) දුම්රියක්ද , උදේ  6. 17 ට යාල් දෙවි දුම්රියද , පෙ.ව. 11.50 ට උත්තර දේවි අන්තර් නගර දුම්රියද රාත්‍රී 8.30 ට night mail නමින් ප්‍රසිද්ධ  රාත්‍රී තැපැල් දුම්රියද  එසේ  උතුර  බලා  යන දුම්රිය වේ . කල් ඇතිව  ආසන වෙන්කරවා  ගෙන  යන්නේ  නම් අඩ හෝරාවකට  

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

           සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.     විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ   "පිරිමිනිදු පතන  අවසර  කල රහස්  තැන  මිස  නොලැබෙන  බැවින  ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන." යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසා