Skip to main content

ISIS සංවිධානයේ දෙවෙනියා අල්ලා ගනී ( ISIS second in command is captured )

 






ඉරාකයේ බුද්ධි අංශය විසින් ISIS සංවිධානයේ දෙවෙනියා වන සමි ජසිම් අල් ජබුරි අත් අඩංගුවට ගත් බව ඉරාක අගමැතිවරයා අද (සඳුදා ) නිවේදනය කළේය


වෙනත් රටකදී ඔහු අත් අඩංගුවට ගෙන ඉරාකය වෙත රැගෙන විත් තිබේ එම රට කුමක්දැයි හෙළි කර නැත


අල් ජබුරි ISIS සංවිධානයේ මුදල් අංශයේ ප්‍රධානියාද වෙයි


මොහු අල්ලා දෙන අයෙකුට ඩොලර් මිලියන 5ක් දෙන බව මීට කලකට පෙර ඇමරිකාව .නිවේදනය කර තිබුණි



ISIS සංවිධානයේ ප්‍රධානියා වූ අබු බාකර් අල් බග්ඩාඩි 2019 ඔක්තෝබර් මාසයේදී ඇමරිකානු විශේෂ බලකා හමුදා විසින් සිරියාවේදී වට කළ අවස්ථාවේදී ඔහු පැළඳ සිටි බෝම්බ ඇඳුම පුපුරවාගෙන දිවිනසා ගත්තේය


නායක අල් බග්ඩාඩි දිවිනසා ගත දිනට පසු දින ඇමරිකානු හමුදා විසින් ත්‍රස්ත සංවිධානයේ දෙවෙනියා ලෙස සැලකුනු අබු හසන් අල් මුහජිර් ට ගුවන් ප්‍රහාරයක් එල්ලකොට සිරියාවේදී මරා දමනු ලැබීය


ISIS වර්තමාන ප්‍රධානියා ලෙස පත් කොට ඇත්තේ අබු ඉබ්‍රහිම් අල් හෂිමි අල් කුරාශී නමැත්තෙකි

Comments

Anonymous said…
අයිඑස් අයිඑස් කාරයා..
දුප්පතාගේ හිතවතා..

අයිඑස් අයිඑස් කාරයා..
දුප්පතාගේ හිතවතා..
Anonymous said…
වරදක් කලත්
හිතකින් නොවේ
පලිගන්නෙ
රිදවන්නෙ ඇයි
Ajith Dharma. said…
මේකේ කොමෙන්ට් දාන්න ටිකක් අමාරුයි. වෙන පොප් අප් එකක් එනවා. ඔක්කොම සුද්ද කරලා දානවා නම් හොඳයි
Anonymous said…
මං නං හිතන්නෙ මේ වෙලාවෙ ඉන්දියාවෙ ජීවත් වෙන්න පුළුවන්නං හොදයි බටහිර රටවලට වඩා. විශේෂයෙන්ම රාජ්‍යය විසින් තමන්ගෙ ජීවිතයෙ හැම පැත්තක්ම පාලනය කරනවට අකමැතිනං.

විශේෂයෙන්ම ඔය 'ලිබරල්' කියන රටවල තමා හරක් පට්ටිය වගේ පාලනය කරන ගතිය වැඩිම.

බැටළු පට්ටියක ඉන්න බැටළුවෙක් වගේ ඉන්න ආසනං ඒ රටවලට ගියාට කමක් නෑ. වැඩිම උනොත් සියදිවි නසාගන්න, ගබ්සා කරගන්න, පොඩි කාලෙම ලිංගය මාරු කරගන්න වගේ ඉතා වැදගත් දේවලට 'නිදහස' තියෙයි.

Popular posts from this blog

රණසිංහ ප්‍රේමදාස ට බියවී පැනගිය ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල

           The Indian Express පුවත් පතේ  ප්‍රධාන  කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ  කැරැල්ල  උග්‍රව තිබු 1989  දිනක ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල  හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්‍යම  පළාතේ නියෝජ්‍ය  පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා   විස්තර  කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ  ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන  ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්‍රියතම ආයුධයවූ බ්‍රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ  දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර  ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි  .එයට අමතරව ඔහුගේ  ලිපි ගොනුවකට  යටින්  කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය  .'                     ( බ්‍රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් )  "ඔබ  ඔපමණ කෘර ඇයි? " ෂෙකර් ගුප්ත උඩුගම්පොලගෙන් ඇසීය . " මම කොහොමද 1988 ජුලි 28 අමතක කරන්නේ? " උඩුගම්පොල  ඇසීය .   ෂෙකර් ට අනුව ,  එම දිනයේ   උඩුගම්පොලගේ අ

කොටි සොයා යාපනේ ගියෙමි

 "කොටි  නැගිටිනෝ ! "  "කොටි නැගිටිනෝ ! " කියමින් දකුණේ ඇතැමුන්  මොර  දීම නිසා  එය සත්‍යයක් දැයි සොයා  බැලීමටත් , ආණ්ඩුව  පිළිබඳව  යාපනේ  ජනයා දරන  මතය  කුමක්දැයි දැන  ගැනීමටත්  , යාපනයේ සිටින  මගේ  පැරණි මිතුරන්  හමුවී සතුටක්  ලැබීමටත්  යාපනය අර්ධද්වීපයේ  සහ නාගද්වීපයේ  සංචාරය  කිරීමටත් ඉකුත් අප්‍රියෙල්  14 වනදා  හැන්දෑවේ  යාපනය බලා  පිටත් වුයෙමි .  සංචාරයක් සඳහා  දකුණේ  සිට  යාපනය අර්ධද්වීපයට ගොඩබිමින්  යාමට ඔබ අපේක්ෂා  කරන්නේ  නම් ඒ සඳහා තෝරා  ගැනීමට  තිබෙන  හොඳම ප්‍රවාහන විධික්‍රමය වන්නේ දුම්රියයි . හන්දී අතපය රුදාවකින් තොරව ගමනාන්තය  තෙක්  යාමට  නම් දුම්රියේ පළමු  හෝ දෙවන  පන්තියේ  බලපත්‍රයක් ලබා  ගත  යුතුය කොළඹ  කොටුවෙ  සිට  දුම්රිය  4ක් දිනපතා  උතුර  බලා යයි. උදේ  5.45 ට අන්තර්  නගර ( intercity) දුම්රියක්ද , උදේ  6. 17 ට යාල් දෙවි දුම්රියද , පෙ.ව. 11.50 ට උත්තර දේවි අන්තර් නගර දුම්රියද රාත්‍රී 8.30 ට night mail නමින් ප්‍රසිද්ධ  රාත්‍රී තැපැල් දුම්රියද  එසේ  උතුර  බලා  යන දුම්රිය වේ . කල් ඇතිව  ආසන වෙන්කරවා  ගෙන  යන්නේ  නම් අඩ හෝරාවකට  

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

           සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.     විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ   "පිරිමිනිදු පතන  අවසර  කල රහස්  තැන  මිස  නොලැබෙන  බැවින  ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන." යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසා