The Indian Express පුවත් පතේ ප්රධාන කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ කැරැල්ල උග්රව තිබු 1989 දිනක ප්රේමදාස උඩුගම්පොල හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්යම පළාතේ නියෝජ්ය පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා විස්තර කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්රියතම ආයුධයවූ බ්රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි .එයට අමතරව ඔහුගේ ලිපි ගොනුවකට යටින් කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය .' ( බ්රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් ) "ඔ...
පක්ෂයක් නැත . දේශපාලනයක් ඇත
Comments
රාමා අමරපුර ඩිංගක් පහළ හිටු
සරදම් කරති උස් කුල හිමිවරු කැහැටු
දුටුවිට ඇනේ බොදු නෙත්වල නපුරු කටු
තමුන්නැහැ හරි. ඕක තමයි වෙන්නෙ අන්තිමේ. අපිත් බුදුන්ට ආපහු ඉන්දියාවට වඩින්න ඇරලා පිටිපස්සෙන් කෝචොක් කරයි, "ආව මෙතන සිංහල බෞද්ධයින්ට බුද්ධාගම කියල දෙන්ඩ" කියල...
ඔය මහ නායක ටයිටල් අර ටයිටල් මේ ටයිටල් බුද්ධ ධර්මයේ නැහැ. හැබැයි බුද්ධාගමේ තියෙනවා. බුද්ධ ධර්මයේ සමානාත්මතාවය උගන්වද්දී බුද්ධාගමේ කුල බේද උඩ පහත බේද ඔක්කොම තියෙනවා. ඔයාගේ 'යුදෙව් ක්රිස්තියානි, බටහිරයෝ' ආවොත් උන් නං සියං නිකායේ මහණ කරගන්නවා. ඕ යස්.
තෑන්ක්ස් මෙයා.
සියම් නිකාගේ ගොවිකුලයෙන් පිට අය මහන කරන්නේ නැති නිසා, එදා හිටි සිංහල බෞද්ධයෝ අමරපුර, රාමාඤ්ඤ නිකායවල් පිහිටුවා ගන්තා. නැතුව සියම් නිකාය එක්ක ගහගන්න ගියේ නෑ.
හැම ප්රශ්නෙකටම අරගලයකින් විසඳුම් හොයන්න ඕනෙ නෑ. සිංහල බෞද්ධ ගිහියෝ අතර කුලබේධ, උඩරට පහතරට භේද නැතිවුනේ විප්ලවයකින්වත්, රජය මැදිහත්වී ලබාදුන් දේශපාලන විසඳුමකින්වත් නෙමෙයි. භිකක්ෂු සාසනය තුල කුල නාඩගම ඉවර වෙනවට මමත් කැමතියි. ඒත් ඒක ඒ ගොල්ලන්ගේ වැඩක්. ඔබ මහනවෙන්න කැමතිනම් රාමාඤ්ඤ නිකාය තෝරගන්න.
සුදුකුකලා වගේ අය මේවගේ දේවල් අවුස්සන්නේ සිංහල බෞද්ධයා ගැන ආදරේට නම් නෙමෙයි. සිංහල බෞද්ධයාගේ ආත්ම විශ්වාසය නැතිකරන්න.