Skip to main content

මුස්ලිම් ත්‍රස්තයෝ සහ සිංහල පොල් බූරුවෝ



Image may contain: sky, cloud and outdoor




මෙය අපේ රටට ඉතා දුෂ්කර අවස්ථාවකි . ඉදිරි කාලයේදී විශාල ලේ වැගිරීමක් ඇති කිරීම සඳහා සිංහල ජාතිවාදීන් අතලොස්සක් මේ දිනවල විෂබීජ වපුරමින් සිටිති .බොරු ප්රචාර මෙන්ම අහවල් අහවල් දේ මිලදී නොගන්නා මෙන්ම මුස්ලිම් ව්යාපාර වර්ජනය කරන ලෙසද සිංහල ජාති වාදීන් විසින් දිවා කාලයේ පමණක් නොව නිදිමරමින් රාත්රී කාලයේද සමාජ මාධ්ය හරහා පණිවිඩ දහස් ගණනක් දෙනා වෙත යවමින් සිටිති .


ඉතා අතලොස්සක් දෙනෙකුට රට ගිනි තැබිය හැකි බව 21 දින මුස්ලිම් ත්‍රස්තයන්ගේ බෝම්බ ගැසීමෙන් පැහැදිලිය . රටේ ආර්ථිකයට එයින් වැදුණු හෙන පහරින් ගොඩ යන්නට තවත් වසරක් වත් ගතවනු ඇත. සිංහල දෙමල මුස්ලිම් භේදයකින් තොරව සියල්ලන්ගේම වාගේ සාක්කුවළට බෝම්බ වැදී තිබේ.


කළයුතුව ඇත්තේ මෙය කළමනාකරණය කර ගැනීම වුවත් එය වැලැක්වීම සඳහා ජාතිවාදීන්ගේ සිට සිංහල ව්යාපාරිකයන්ද , දේශපාලකයන් ද තම තමන්ගේ වාසිය සඳහා එය හරවා ගනිමින් සිටිති .


මෙය හිට්ලර්ගේ උමතුවය. බාල ජනප්රියතාවය ලබා ගැනීම සඳහා යුදෙව් ව්යාපාර වර්ජනය කරන මෙන් ඉල්ලමින් හිට්ලර් පටන් ගත් ව්යාපාරය යුදෙව්වන 60 ලක්ෂයකට අධික පිරිසක් ඝාතනය කිරීම දක්වා බිහිසුණු වූ අතර එය අවසන් වුයේ එයට සහය දුන් සහ නොදුන් 43 ලක්ෂයක් ජර්මන් ජනයාට මරණය අත් වීමෙනුත් හිට්ලර්ට දිවි නසා ගැනීමට සිදුවීමෙනුත් පමණක් නොව තමන්ට කියා රටක් නොතිබුණු යුදෙව්වන්ට රටක් ලැබීමෙනුත්ය .ඒ ඊස්රායලයයි. 


අද රට මෙතනට ඇද වැටි තිබෙන්නේ දශකයකට අධික කාලයක සිට මුස්ලිම් පුජකයන් රැසක්ද මුස්ලිම් ජනයාට විෂ පෙවූ නිසාය .


වෙනත් ජනවර්ග සමග යහපත් ලෙස සම්බන්ධකම් පවත්වමින් සිටි මුස්ලිම් ජාතිකයන් ඔවුන්ගෙන් දුරස් කොට තැබීමට මෙන්ම ආගමික උමතුව මුස්ලිම් ජාතිකයන්ගේ ඔලුවලට බැස්සවීමට බොහෝ මුස්ලිම් පල්ලි කලක සිට කටයුතු කර තිබේ .තව්හීඩ් ජමාත් ව්යාපාරයේ විවිධ කල්ලි බිහිවී ඇතත් ඔවුන් සියල්ලන්ගේම අරමුණ මුස්ලිම් අන්තවාදය වෙත මුස්ලිම් ජනයා ගෙන යාමය . මේ වන විට බොහෝ පල්ලිවල පුජකයන් ඔවුන්ගේ බලපෑමට යටත් වී සිටිති .


මිය ගිය අය වෙනුවෙන් දාන මාන දීම පවක් ලෙස බොහෝ පල්ලි දැන් කියන්නට පටන් ගෙන තිබේ . අන්ය ජනවර්ගයන් සමග ආහාර පාන බෙදා හදා ගැනීම පුජකයන් වීසින් අධයිර්ය කර තිබේ . ගැහැණු ළමුන් වැඩිවියට පත්වූ පසු මුස්ලිම් ජාතිකයන් පැවැත්වූ උත්සව තහනම් කොට තිබේ . සංගීතයට සවන්දීම තහනම් කොට තිබේ . ජාතික ගිය කීම පවා අධයිර්ය කර තිබෙන්නේ 'නමෝ නමෝ මාතා' යනුවෙන් කීම මුස්ලිම් දහමට විරුද්ධ බව කියමිනි . විශේෂයෙන්ම මද්රසා පාසල් විසින් මෙම විෂ කැවිම තදින්ම කරමින් සිටි. සාරි සහ සරොම් වෙනුවට අරාබියේ මෙන් ඇඳුම් අඳින ලෙස පල්ලිය විසින් කර ලද බලපෑම කොතරම් දැයි ඇස් පනා පිට දැකිය හැක . නැගෙනහිර පළාතේ අඹ ගස් වෙනුවට රට ඉඳි ගස් වවන තැනට පත් කර තිබේ ෂරියා විශ්ව විද්යාලය නමින් හඳුන්වන පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල භුමියේ ලංකාවේ ගස් වෙනුවට වවා ඇත්තේ අරාබියේ රට ඉඳි ගස්ය .සුන්දර අඹ ගස් වවා සෙවණේ සිටිනු වෙනුවට අරාබි ඉඳි ගස් වවාගෙන ගිනි අව්වේ සිටීම ඔවුන්ට සුව දායක වී තිබේ .මුස්ලිම් ජාතිකයන් සිංහල සහ දෙමල මිනිසුන්ගෙන්න් ඈත් කර තැබීමට මුස්ලිම් අන්තවාදය කටයුතු කර ඇත්තේ එසේය .


එය දැන් ISIS ත්රස්තවාදය දක්වා උග්ර වී තිබේ ISIS ත්රස්තයන්ගේ එකම අරමුණ ලංකාව ඉස්ලාම් රාජ්යයක් බවට යම් දීනක පත් කර ගැනීමය . 


එහෙත් එය වැළක්විය හැක්කේ මුස්ලිම් ජාතිකයන්ගේ ව්යාපාර වර්ජනය කිරිමෙන් හෝ ඔවුන්ගේ දේපල විනාශ කිරීමෙන් හෝ ඔවුන්ට පහරදීමෙන් හෝ නොවේ එවැනි මොට්ටමෝල් වැඩ වලින් සිදුවෙන්නේ මුස්ලිම් ජාතිකයන් තව තවත් අන්තවාදය දෙසට තල්ලු කිරීම පමණය .එවිට හැම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම මරාගෙන මැරෙන බෝම්බ කරුවන් බිහිවීමේ බිහිසුණු අනතුරක් නිර්මාණය වන බව වැටහා ගැනීමට සිංහල ජාතිවාදී පොල්බුරුවන්ට මොලයක් නැත 


මෙය වැළක්විය හැක්කේ ආණ්ඩුව විසින් සිංහල සහ මුස්ලිම් අන්ත වාදීන් දැඩි ලෙස මර්දනය කිරීමෙන් සහ අන්තවාදී බිහිකරන පල්ලියට සහ මද්රසා පාසල්වලට විරුද්ධව නීති පැනවීමෙන් සහ නීති තදින් ක්රියාත්මක කිරීමෙනි . ඒ සඳහා ආණ්ඩුව වැනෙන්නේ නැතිව සෘජු ලෙස කටයුතු කිරීම අත්යවශ්යය. පන්සලෙත් පල්ලියේත් බලපෑම් වලට කිසිසේත් යටනොවිය යුතුය . දේශපාලන වාසි හෝ අවාසි ගැන නොසිතිය යුතුය මේ මොහොත ඉතිහාසයේ ඉතා තීරනාත්මක බැවින් ප්රමාද වන්නට තවත් එක පැයක්වත් ආණ්ඩුවට නැත.


Comments

Anonymous said…

ගෙඩිපිටින් ඉස්සුවා
උස්සල කොහෙන්ද තැන්පත් කරන්නේ?
Jagath Pathirana said…
කවුද හිට්ලර් කියන්නේ.
එය නම තියෙන ජනාධිපති කෙනෙක් ගැනනම් මම දන්නවා. ඒත් මේ කියන්නේ එයා ගැන නෙමෙයි මේ ක්‍රිස්තියානි/ මුස්ලිම් ආගම්වල ඉන්න සාතන් වගේ කෙනෙක් ගැන වියයුතුයි.
Anonymous said…
මුස්ලිම් ත්‍රස්තයා
වහාබ් අන්තවාදියා
මුන් කොතැනද
සැඟවී ඉන්නේ

මුසල්මානුවන්
අතරේමය
උන් සැඟවී ඉන්නේ

තම්බි උඹේ
ෂපෝට් එක ඕනා
නැතිනම් අල්ලනු වානා
Wijebahu said…
You can't blame general public for creating, distributing, beveling and reacting to unverified information, that's our normal behavior, when the leadership/authority is absent/untrustworthy.

Current govt is in power because public beveled unverified UNP+JVP stories in 2015 and elected this weak govt with ONE AIM, get rid of Rajapaksa what come may. (I am no MR/GR fan, but RW+MS is the worst puppets we had since Sirima+NM)

There will be no proper solution to our economy/security till this weak, leaderless, infighting govt is in power. All of us seems to accept no one in govt is responsible for security lapses on Easter Sunday and continue business as usual and find someone else to blame.

Don't be surprised if people in our banana republic elect one from the same lot in 2020. (Aba sarani)

Popular posts from this blog

රණසිංහ ප්‍රේමදාස ට බියවී පැනගිය ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල

           The Indian Express පුවත් පතේ  ප්‍රධාන  කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ  කැරැල්ල  උග්‍රව තිබු 1989  දිනක ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල  හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්‍යම  පළාතේ නියෝජ්‍ය  පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා   විස්තර  කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ  ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන  ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්‍රියතම ආයුධයවූ බ්‍රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ  දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර  ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි  .එයට අමතරව ඔහුගේ  ලිපි ගොනුවකට  යටින්  කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය  .'                     ( බ්‍රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් )  "ඔබ  ඔපමණ කෘර ඇයි? " ෂෙකර් ගුප්ත උඩුගම්පොලගෙන් ඇසීය . " මම කොහොමද 1988 ජුලි 28 අමතක කරන්නේ? " උඩුගම්පොල  ඇසීය .   ෂෙකර් ට අනුව ,  එම දිනයේ   උඩුගම්පොලගේ අ

කොටි සොයා යාපනේ ගියෙමි

 "කොටි  නැගිටිනෝ ! "  "කොටි නැගිටිනෝ ! " කියමින් දකුණේ ඇතැමුන්  මොර  දීම නිසා  එය සත්‍යයක් දැයි සොයා  බැලීමටත් , ආණ්ඩුව  පිළිබඳව  යාපනේ  ජනයා දරන  මතය  කුමක්දැයි දැන  ගැනීමටත්  , යාපනයේ සිටින  මගේ  පැරණි මිතුරන්  හමුවී සතුටක්  ලැබීමටත්  යාපනය අර්ධද්වීපයේ  සහ නාගද්වීපයේ  සංචාරය  කිරීමටත් ඉකුත් අප්‍රියෙල්  14 වනදා  හැන්දෑවේ  යාපනය බලා  පිටත් වුයෙමි .  සංචාරයක් සඳහා  දකුණේ  සිට  යාපනය අර්ධද්වීපයට ගොඩබිමින්  යාමට ඔබ අපේක්ෂා  කරන්නේ  නම් ඒ සඳහා තෝරා  ගැනීමට  තිබෙන  හොඳම ප්‍රවාහන විධික්‍රමය වන්නේ දුම්රියයි . හන්දී අතපය රුදාවකින් තොරව ගමනාන්තය  තෙක්  යාමට  නම් දුම්රියේ පළමු  හෝ දෙවන  පන්තියේ  බලපත්‍රයක් ලබා  ගත  යුතුය කොළඹ  කොටුවෙ  සිට  දුම්රිය  4ක් දිනපතා  උතුර  බලා යයි. උදේ  5.45 ට අන්තර්  නගර ( intercity) දුම්රියක්ද , උදේ  6. 17 ට යාල් දෙවි දුම්රියද , පෙ.ව. 11.50 ට උත්තර දේවි අන්තර් නගර දුම්රියද රාත්‍රී 8.30 ට night mail නමින් ප්‍රසිද්ධ  රාත්‍රී තැපැල් දුම්රියද  එසේ  උතුර  බලා  යන දුම්රිය වේ . කල් ඇතිව  ආසන වෙන්කරවා  ගෙන  යන්නේ  නම් අඩ හෝරාවකට  

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

           සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.     විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ   "පිරිමිනිදු පතන  අවසර  කල රහස්  තැන  මිස  නොලැබෙන  බැවින  ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන." යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසා