Skip to main content

ඇමරිකානුවෝ සහ අපේ පොල් බූරුවෝ



Image may contain: house, outdoor and nature

මුස්ලිම් අන්තවාදීන් විසින් කරන ලද ලොකුම ත්‍රස්ත ප්‍රහාරය 2001 /9/11 දින ඇමරිකාවේ ලෝක වෙළඳ මධ්‍යස්ථානයට එල්ල කරන ලද ප්‍රහාරයයි එම ප්‍රහාරයෙන් තට්ටු 101 කින් යුතු ගොඩනැගිල්ලක් කඩා වැටුණි අවට ගොඩනැගිලිවලටද බරපතල හානි සිදුවිය මියගිය ගණන 2996 කි තුවාල ලැබුවන්ගේ සංඛ්‍යාව 6000 ඉක්මවයි සිදුවූ දේපොළ හානිය අවම වශයෙන් ඩොලර් බිලියන 10 කි

එම ප්‍රහාරය එල්ල කළේ අල්ඛයිඩා සංවිධානයට අයත් මුස්ලිම් ත්‍රස්ත පිරිසකි මෙම ප්‍රහාරය නිසා ඇමරිකානුවන් තුල ඇතිවූ කම්පනය කොපමණදැයි වටහා ගැනීම ඔබට භාරය

ඒ වන විට ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ විසු මුස්ලිම් මිනිසුන්ගේ සංඛ්‍යාව 23 ලක්ෂයකට ආසන්න විය .ඔවුන් සොයා ගොස් ඔවුන් මර දැමීමට ඔවුන්ගේ දෙපොල ගිනි තැබීමට , ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර විනාශ කිරීමට, මුස්ලිම් ව්‍යාපාර වර්ජනය කිරීමට ඔවුන් මරා දැමීමට 9/11 ප්‍රහාරය නිසා ඇමරිකානුවන් පෙළඹුනේ නැත.


Image result for 9/11 attack

එසේ වුයේ නම් මුස්ලිම් ත්‍රස්තයන් අඩු වශයෙන් දාහක්වත් ඇමරිකාවේ උප්පත්තිය ලබන්නට ඉඩ තිබිණ.



බෞද්ධ සංස්කෘතිය උපන්දා සිට පානය කරන අපේ පොල්බුරුවෝ ක්‍රිස්තියානි ඇමරිකානුවන් මෙන් නොවේ .ත්‍රස්තයන් හමුවේ ඇඳන් යටට වී සිටින ඔවුහු අවස්ථාවක් ලද විගස අහිංසක මුස්ලිම් මිනිසුන්ගේ දේපොළ මංකොල්ල කති, . ගිනි තබති. මිනි මරති.



ත්‍රස්තවාදීන් දුසින් ගණනින් බිහි කරන්නේ තමන්ගේ එම ක්‍රියා තුලින් බව එම මැට්ටෝ නොදනිති .


මේවා පාලනය කරන්නට 1956 සිට මෙතෙක් බලයට පත් කිසිම ආණ්ඩුවක් කෙලින් වැඩ කලේ නැත. පළමු අවස්ථාවේදීම කළමනා පොඩි පට්ටම් වී යාමට පුකට වෙඩි තිබ්බේ නම් නැවතත් තම්බින්ට හෝ දෙමළුන්ට ගහන්නට යන්නේ නැත උන් අපිට ගහන්නට එන්නෙත් නැත .

.
ජාතිවාදී කලකොලහලවලදී බොහෝ විට ඇසෙන චෝදනාවක් වන්නේ ආරක්ෂක හමුදාවන්හි සහයද මංකොල්ල කරුවනට ලැබෙන බවය පෙරේදාත් එය සිදුවූ බවට චෝදනා එල්ල විය.



හරි හමං ආණ්ඩුවකට නම් මේවාට බෙහෙත් තිබේ එහෙත් 'ආණ්ඩු බලය පළමුව රට දෙවනුව' යන ප්‍රතිපත්තිය අනුගමනය කරන ශත 5 දේශපාලකයන් ආණ්ඩුවේත් විපක්ෂයෙත් අති බහුතරය වන බැවින් අපි ගමන් කරන්නේ සිංගප්පුරුව දෙසට නොව සෝමාලියාව දෙසට බව ඉතා පැහැදිලිය 

Comments

Anonymous said…
කවුද අපේබූරුවෝ කියන්නේ,
ඔය කියන්නේ සිංහලයෝ ගැනද? ශ්‍රීලාංකිකයෝ ගැනද?
ඔබ මොකෙක්ද?

Popular posts from this blog

රණසිංහ ප්‍රේමදාස ට බියවී පැනගිය ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල

           The Indian Express පුවත් පතේ  ප්‍රධාන  කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ  කැරැල්ල  උග්‍රව තිබු 1989  දිනක ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල  හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්‍යම  පළාතේ නියෝජ්‍ය  පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා   විස්තර  කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ  ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන  ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්‍රියතම ආයුධයවූ බ්‍රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ  දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර  ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි  .එයට අමතරව ඔහුගේ  ලිපි ගොනුවකට  යටින්  කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය  .'                     ( බ්‍රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් )  "ඔබ  ඔපමණ කෘර ඇයි? " ෂෙකර් ගුප්ත උඩුගම්පොලගෙන් ඇසීය . " මම කොහොමද 1988 ජුලි 28 අමතක කරන්නේ? " උඩුගම්පොල  ඇසීය .   ෂෙකර් ට අනුව ,  එම දිනයේ   උඩුගම්පොලගේ අ

කොටි සොයා යාපනේ ගියෙමි

 "කොටි  නැගිටිනෝ ! "  "කොටි නැගිටිනෝ ! " කියමින් දකුණේ ඇතැමුන්  මොර  දීම නිසා  එය සත්‍යයක් දැයි සොයා  බැලීමටත් , ආණ්ඩුව  පිළිබඳව  යාපනේ  ජනයා දරන  මතය  කුමක්දැයි දැන  ගැනීමටත්  , යාපනයේ සිටින  මගේ  පැරණි මිතුරන්  හමුවී සතුටක්  ලැබීමටත්  යාපනය අර්ධද්වීපයේ  සහ නාගද්වීපයේ  සංචාරය  කිරීමටත් ඉකුත් අප්‍රියෙල්  14 වනදා  හැන්දෑවේ  යාපනය බලා  පිටත් වුයෙමි .  සංචාරයක් සඳහා  දකුණේ  සිට  යාපනය අර්ධද්වීපයට ගොඩබිමින්  යාමට ඔබ අපේක්ෂා  කරන්නේ  නම් ඒ සඳහා තෝරා  ගැනීමට  තිබෙන  හොඳම ප්‍රවාහන විධික්‍රමය වන්නේ දුම්රියයි . හන්දී අතපය රුදාවකින් තොරව ගමනාන්තය  තෙක්  යාමට  නම් දුම්රියේ පළමු  හෝ දෙවන  පන්තියේ  බලපත්‍රයක් ලබා  ගත  යුතුය කොළඹ  කොටුවෙ  සිට  දුම්රිය  4ක් දිනපතා  උතුර  බලා යයි. උදේ  5.45 ට අන්තර්  නගර ( intercity) දුම්රියක්ද , උදේ  6. 17 ට යාල් දෙවි දුම්රියද , පෙ.ව. 11.50 ට උත්තර දේවි අන්තර් නගර දුම්රියද රාත්‍රී 8.30 ට night mail නමින් ප්‍රසිද්ධ  රාත්‍රී තැපැල් දුම්රියද  එසේ  උතුර  බලා  යන දුම්රිය වේ . කල් ඇතිව  ආසන වෙන්කරවා  ගෙන  යන්නේ  නම් අඩ හෝරාවකට  

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

           සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.     විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ   "පිරිමිනිදු පතන  අවසර  කල රහස්  තැන  මිස  නොලැබෙන  බැවින  ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන." යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසා