Skip to main content

ජනාධිපතිවරණයෙන් දිනන්නේ කවුද ?



Image result for ELECTION RALLIES OF ANURA kUMARA

"දිනන්නේ අපේ පක්ෂයේ අපේක්ෂකයා"යනුවෙන් ප්රධාන පක්ෂ තුනේම නායකයෝද, උප නායකයෝද , පුංචි නායකයෝද. පක්ෂ දේශපාලන ලේ  බෙල්ලේ සිට කකුලේ සුලැඟිල්ල තෙක් දුවන සාමාජිකයෝද කියනු මේ දිනවල අපට අසන්නට , කියවන්නට ලැබේ.

පක්ෂ දේශපාලනය අතහැර දමා බොහෝ කාලයක් ගත වන මට ස්ථිරවම කිව හැකි නොවරදින අනාවැකිය වන්නේ හංසයාගෙන් සහ පොහොට්ටුවෙන් ඉල්ලන අපේක්ෂකයන් දෙදෙනා හැර අන් සියල්ලෝම පරදින බවය .


එසේම තවත් අනාවැකියක් කිව හැකිය. එම අනාවැකිය නම් මාලිමාව තුන්වන ස්ථානය දිනාගන්නා බවය.


Image result for ELECTION RALLIES OF GOTABHYA


   

      වැඩිම චන්ද ගන්නේ සජිත්ද පොහොට්ටුවද යන්න කීම තවමත් අසීරුය

ජවිපෙ නායකයෝ මෙන්ම සාමාජිකයෝ සහ අනුගාමිකයෝද දේශපාලන වශයෙන් අවංක පිරිසක් බව මගේ මෙන්ම බොහෝ අයගේ විශ්වාසයයි .එහෙත් මේ රටේ අඩකට ආසන්න චන්ද දායකයන් සංඛ්යාවක් ජීවත්වන්නේ ශතවර්ෂ කීපයකට පෙර බැවින් මෙන්ම ජවිපෙ අතීත ක්රියාකාරකම් විසින් බහුතරයක් මිනිසුන් තුල ඇති කරන ලද අකමැත්ත ද නිසා ජවිපෙ අපේක්ෂකයා ජනාධිපති කිරීමට ඔවුහු සුදානම් නැත .


ජවිපෙට සැහෙන චන්ද සංඛ්යාවක් ලබාගන්නට තිබුණු හැකියාව ජවිපෙ නායකත්වය විසින් උවමනාවෙන්ම අතහැර දමා තිබේ ,. දෙමල සහ මුස්ලිම් ජනයාගේ ප්රශ්න, දුක් ගැනවිලි සහ ඉල්ලීම් පිළිබඳව රැඩිකල් විසඳුම් දීමට ජවිපෙ සුදානම් වුයේ නම් ආකර්ශනීය චන්ද සංඛ්යාවක් මෙවර ජවිපෙ ලබනවා පමණක් නොව ඊළඟ මහමැතිවරණයේදී වැඩි මන්ත්රි වරු පිරිසක් තේරී පත්වන බවටද සැකයක් නැත.


Image result for ELECTION RALLIES OF sAJITH PREMADASA


    කෙසේ වෙතත් ජවිපෙ මෙවර ලබන චන්ද ප්රතිශතය පෙර මැතිවරණ වලට වඩා ජනාධිපතිවරණයේදී ඉහල යාමට ඉඩ තිබේ .


තවත් වැදගත් කාරණාවක් කිව හැකිය .ජවිපෙ ලබන චන්ද සංඛ්යාව ඉහල යන්නට යන්නට වාසි වන්නේ ගෝටාභයටය .


දිනන්නේ කවුදැයි සාර්ථක අනුමානයක් කල හැක්කේ මැතිවරණ දිනය ආසන්න වූ විට පමණි .ඊට පෙර කියන අනාවැකි හුදෙක්ම පට්ටපල් බොරු පමණි .

Comments

Anonymous said…
දිනන්නා ගැන ඉවක්
චම්පිකට තියෙනවා
"කාලය"ට ලිපි ලියන
ගණිත මහ ඇදුරු තැන
ඒ මතය දරනවා
//දෙමල සහ මුස්ලිම් ජනයාගේ ප්‍රශ්න, දුක් ගැනවිලි සහ ඉල්ලීම් පිළිබඳව රැඩිකල් විසඳුම් දීමට ජවිපෙ සුදානම් වුයේ නම් ආකර්ශනීය චන්ද සංඛ්‍යාවක් මෙවර ජවිපෙ ලබනවා පමණක් නොව ඊළඟ මහමැතිවරණයේදී වැඩි මන්ත්‍රි වරු පිරිසක් තේරී පත්වන බවටද සැකයක් නැත.


වික්‍රමබාහු, මනෝ ගනේශන්ගේ පක්ශේ එක්ක එකතුවෙලා චන්දේ ඉල්ලන්න ගිහින් පුක බිම ඇනගත්තා මතක නැද්ද?
මනෝ ගනේෂන් නියෝජනය කරන්නේ උතුර නැගෙනහිර වසන දෙමල මුස්ලිම් ජනයා නොවේ
Anonymous said…
මහත්මයා එක්සත් ජාතික පක්ෂ කෘත්‍යාධිකාරී මණ්ඩලයේ සාමාජිකයෙක්ද?
//මනෝ ගනේෂන් නියෝජනය කරන්නේ උතුර නැගෙනහිර වසන දෙමල මුස්ලිම් ජනයා නොවේ

මෙහි දෙමල මුස්ලිම් වචන දෙක අතරට කොමා ලකුණක් දැමිය යුතුයි.

වික්‍රමබාහුට මේ පාර ශිවාජිලිංගම්ට කඩේ ගිහින් ඊලාම් ආතල් එකක් ගන්න පුළුවන්.

Popular posts from this blog

රණසිංහ ප්‍රේමදාස ට බියවී පැනගිය ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල

           The Indian Express පුවත් පතේ  ප්‍රධාන  කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ  කැරැල්ල  උග්‍රව තිබු 1989  දිනක ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල  හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්‍යම  පළාතේ නියෝජ්‍ය  පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා   විස්තර  කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ  ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන  ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්‍රියතම ආයුධයවූ බ්‍රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ  දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර  ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි  .එයට අමතරව ඔහුගේ  ලිපි ගොනුවකට  යටින්  කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය  .'                     ( බ්‍රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් )  "ඔබ  ඔපමණ කෘර ඇයි? " ෂෙකර් ගුප්ත උඩුගම්පොලගෙන් ඇසීය . " මම කොහොමද 1988 ජුලි 28 අමතක කරන්නේ? " උඩුගම්පොල  ඇසීය .   ෂෙකර් ට අනුව ,  එම දිනයේ   උඩුගම්පොලගේ අ

කොටි සොයා යාපනේ ගියෙමි

 "කොටි  නැගිටිනෝ ! "  "කොටි නැගිටිනෝ ! " කියමින් දකුණේ ඇතැමුන්  මොර  දීම නිසා  එය සත්‍යයක් දැයි සොයා  බැලීමටත් , ආණ්ඩුව  පිළිබඳව  යාපනේ  ජනයා දරන  මතය  කුමක්දැයි දැන  ගැනීමටත්  , යාපනයේ සිටින  මගේ  පැරණි මිතුරන්  හමුවී සතුටක්  ලැබීමටත්  යාපනය අර්ධද්වීපයේ  සහ නාගද්වීපයේ  සංචාරය  කිරීමටත් ඉකුත් අප්‍රියෙල්  14 වනදා  හැන්දෑවේ  යාපනය බලා  පිටත් වුයෙමි .  සංචාරයක් සඳහා  දකුණේ  සිට  යාපනය අර්ධද්වීපයට ගොඩබිමින්  යාමට ඔබ අපේක්ෂා  කරන්නේ  නම් ඒ සඳහා තෝරා  ගැනීමට  තිබෙන  හොඳම ප්‍රවාහන විධික්‍රමය වන්නේ දුම්රියයි . හන්දී අතපය රුදාවකින් තොරව ගමනාන්තය  තෙක්  යාමට  නම් දුම්රියේ පළමු  හෝ දෙවන  පන්තියේ  බලපත්‍රයක් ලබා  ගත  යුතුය කොළඹ  කොටුවෙ  සිට  දුම්රිය  4ක් දිනපතා  උතුර  බලා යයි. උදේ  5.45 ට අන්තර්  නගර ( intercity) දුම්රියක්ද , උදේ  6. 17 ට යාල් දෙවි දුම්රියද , පෙ.ව. 11.50 ට උත්තර දේවි අන්තර් නගර දුම්රියද රාත්‍රී 8.30 ට night mail නමින් ප්‍රසිද්ධ  රාත්‍රී තැපැල් දුම්රියද  එසේ  උතුර  බලා  යන දුම්රිය වේ . කල් ඇතිව  ආසන වෙන්කරවා  ගෙන  යන්නේ  නම් අඩ හෝරාවකට  

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

           සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.     විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ   "පිරිමිනිදු පතන  අවසර  කල රහස්  තැන  මිස  නොලැබෙන  බැවින  ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන." යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසා