Wednesday, July 27, 2016

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

      

 

 

සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.  

 

විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ  

"පිරිමිනිදු පතන 

අවසර  කල රහස්  තැන 

මිස  නොලැබෙන  බැවින 

ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන."

යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසාදැයි මා  දන්නේ  නැත. ඇතැම් විටෙක  ලංකාවේ  පළමු  රැජිණ වූ අනුලා  බිසවගේ කෙරුවාවල්ද   එසේ  ලියන්නට උන්වහන්සේ  පෙළඹවනු ලැබුවා  විය හැක. අනුලා  තමාගේ  ස්වාමියවූ චෝර  නාග  රජුට  වස දුන්නේ මාලිගාවේ  හැඩ වැඩ මුර  භටයෙකු වූ සිව නැමැත්තෙකු සමග  නිදහසේ රමණයේ  යෙදීමට තිබු  උවමනාව  නිසාය . ඉන්පසු  රජවූ කුඩා තිස්ස අනුලා තම භාර්යාව  කර  ගත්  අතර අවුරුදු  තුනකට  පසු අනුලා  ඔහුටද  වස  දී සිංහාසනය අත්පත් කරගත්තාය . වැඩි  කල් නොයා  සිව  නම්වූ තම ද්‍රවිඩ  පෙම්වතා ද වස දී  මරා  දැමු  අනුලා, මාලිගාවේ  සේවයට  පැමිණි කඩවසම් දෙමල වඩු  කාර්මිකයෙකු වූ වටික්ක නැමැත්තා තම ස්වාමි පුරුෂයා  කර  ගත්තාය . අධික  රාගයෙන් පෙළුණු ඇය ස්වාමි  පුරුෂයන් 6 දෙනෙකු  මරා  දැමු අතර ඇගේ අවසන් ස්වාමි පුරුෂයා   වුයේ චෝල දේශයෙන් පැමිණ  සිටි තානාපති වරයෙකු වූ නීල(න් ) ය.

                                                               අනුලා  රැජිණ

රජවරුන්ගේ භාර්යාවන්ගේ නිදන  කාමරවල  හොර වැඩ සිරි ලංකාවට  පමණක් සීමා වී   නැත. තම ස්වාමි පුරුෂයා වූ  රුසියාවේ තුන්වෙනි පීටර් රජු  මරා  දමා   බලයට  පැමිණි කැතරින් බිසවටද පෙම්වතුන් බොහෝ  ගණනාවක්  සිටියේය. තුන්වන පීටර් රජු  ජීවත් සිටි  කාලයේ  පවා ඇයට පෙම්වතෙකු සිටි අතර ඔහුගෙන්   ඇයට දරුවෙක්ද ලැබිණ . එහෙත් තුන්වන පීටර් අධිරාජයා  සිතුවේ දරුවා  ඔහුගේ කියාය.  අනුලා  බිසව මාලිගාවේ මුර භටයන් නිදන  කාමරයට  ගෙන්වා ගත් නමුත්  කැතරින් අධිරාජිනියගේ  පෙම්වතුන් වුයේ ඉහල  පැලැන්තියේ  අයය. බවුද්ධ  කාන්තවක් වූ අනුලා  බිසව තම පෙම්වතුන් වස දී  මර දැම්මද අබවුද්ධ මහා කැතරින් එසේ   කළේ  නැත.   එක් පෙම්වතෙකු   ඉවත්  කොට තවත් පෙම්වතෙකු ලං කර  ගත්තේ  කලින් පෙම්වතාට   ඉහල විශ්‍රාම වැටුපක් සහ දේපොළ  ලබා  දීමෙන් පසුවය. අනිත් අතට අලුත් පෙම්වතෙකු  ඇසුරු  කිරීමට  පටන් ගත්තේ ඉන්න එකා  තවත් ගැහැනියක් සමග හොර මගුලක් පවත්වා ගෙන  යන බව  අසුවූ විටය. 

                                               මහා  කැතරින් අධිරාජනිය 

රාහුල  හිමියන් එසේ  කීවද  ඇතැමෙකුගේ  මතය  වන්නේ වැඩි වශයෙන්ම බහු  ලිංගික සම්බන්ධ  කම් පවත්වනු ලබන්නේ  පිරිමින්  යන්නය. එහෙත් එම  මතය  සත්‍ය දැයි  මා  දන්නේ  නැත.පුරුෂ පක්ෂයේ කැරැට්ටුව සොයා  බැලීමෙන් ඔබට මේ  ගැන නිගමනයකට ඒමට  සහය දීමට මා  කල්පනා  කරමි. 

 

  අරාබි නිසොල්ලාසයට අනුව  පර්සියාවේ අධිරාජයෙකු වූ ශාර්යාර් ගැහැණු ගැන  කලකිරෙන්නේ තම සොහොයුරාගේ  බිරිඳ හොර සැමියෙකු සමග නිදන අයුරු දැකීමෙනි. එය දැක  මාලිගාවට එන ඔහුට  දකින්නට  ලැබෙන්නේ  තමන්ගේ  බිරිඳද වෙනත් අයෙකු සමග රමණයේ  යෙදෙන අයුරුය. සියලුම  ගැහැනුන් එසේ  යැයි සිතන අධි රාජයා සිය  බිරිඳ  මර දමා  ඉන්පසු  සැම  රාත්‍රියක් සඳහාම  කන්‍යාවක් කැඳවා  ගෙන  ඇය  හා  රාත්‍රිය  ගත  කොට  පසුදා  උදේ  ඇය  මරා  දංගෙඩිය වෙත  යවනු  ලබයි. අරාබි නිසොල්ලාසයට  අනුව ඔහුගේ අධිරාජ්‍යයේ  සිටින  සැම කන්‍යාවක්  ඒ  අයුරෙන් මරා  දමා තිබේ.  තම බිරිඳ පහස  ලැබුවේ  වෙනත් එක් අයෙකු සමග  පමණක් වුවද මේ අධි  රාජයා දස  දහස්  ගණනින්  කන්‍යාවන්ගේ  පහස  ලැබීය.

 

  ඉතිහාසය ගැන විපරමෙන් බැලු  විට   පෙනෙන්නේ  පෙරදිග  මෙන්ම අපර දිග  රජවරුන්ද  ඈත  අතීතයේ  සිටම අන්තඃ පුර තබා ගෙන  සිටි  බවය. කිසියම් රුවැති  තරුණියක් දුටු විට ඇය  වහාම තම අන්තඃ පුරයට ගෙන්වා ගැනීම රජවරුන්ගේ  සිරිත  විය. සිය දහස්  ගණනක් තරුණියන් අන්තඃ පුරයේ  සිටි  බැවින්  ඔවුන්ට  යුතුකම් ඉටු  කිරීමට   රජවරුන්ට  හැකිවී   තිබෙන්නේ අවුරුද්දකට  හමාරකට  එක් වරක් පමණය.

උඩරට ඇතැම් රජවරුන්ට යකඩ  දෝලිය  නමින් හැඳින්වූ අනියම් භාර්යාවක් සිටි බව අයිතිහාසික  ලේඛන  තහවුරු  කරයි. කුරුණෑගල පාලනය කල දෙවන  බුවනෙකබාහු රජු , පළමු බුවනෙකබාහු රජුගේ යෝනක  යකඩ  දෝලියගේ  පුත්‍රයා  බව  කුරුණෑගල ලේඛණ වල සඳහන්  වේ. 

භාර්යාවන් රැසක් තබා ගැනීම රජවරුන්ට  පමණක් සීමා වුවක්  නොවේ. අද  මෙන්ම එදාද ධනය, බලය, ප්‍රසිද්ධිය තිබු  කාටත් පාහේ බිරින්දෑවරුන්  බොහෝ  ගණනක් සිටියහ. ඉස්ලාම් ආගමේ ආදී කර්තෘ මොහමඩ්  නබි තුමාට  වරින් වර අවම වසයෙන් භාර්යාවන් 19 දෙනෙකු  සිටි බව කියනු  ලැබේ. ඉස්ලාම් භාක්තිකයනට එක වර  භාර්යාවන් 4 දෙනෙකු  තබා ගැනීමට අවසර දී  තිබෙන්නේ අනියම් භාර්යාවන් තබා ගැනීමට පිරිමින් දක්වන රුචිය නිසා  එම දුසිරිතෙන් තම  භක්තිකයන් ගලවා ගැනීමේ අරමුණෙන් විය  හැක.

 

ඇමරිකානු  ජනාධිපති වරයෙකු වූ ජෝන් කෙනඩි විවාහ වුයේ  රූමත්  කතක් වූ ජැකොලයින්  සමගය. එහෙත් දුසිමකට වැඩි ලිංගික සහකාරියන් ඔහුට  සිටි බව පසු  ගිය  කාලයේ  එළිදරව්  විය .එක් අයෙකු වුයේ  ජනප්‍රිය  නිළියකු වූ  මැරිලින් මොන්රෝය .


                                      ජෝන් කෙනඩි සහ මැරිලින් මොන්රෝ



ප්‍රස්තුත කරුණ සම්බන්ධයෙන් ජෝන් කෙනඩිගෙන් පසු වැඩි ප්‍රසිද්ධියක් ලැබුවේ  ඇමරිකානු   ජනාධිපති වරයෙකු වූ  බිල් ක්ලින්ටන්ය. ධවල  මන්දිරයේ වැඩට  ආ සුරුපි තරුණියක් වූ මොනිකා  ලෙවින්ස්කි සමග  ක්ලින්ටන් ඇති  කර  ගත් රහසිගත සම්බන්ධය ඇමරිකානු දේශපාලනය  හරහා  හමා  ගිය කුණාටුවක් විය.  ඇතැම් දිනක රාත්‍රී  කාලයේ මොනිකා සහ ක්ලින්ටන් ධවල මන්දිරයේ වෙනත් අයට  යාමට  තහනම්වූ තැන්  වලදී  මුණ ගැහුනාහ.  බිල් ක්ලින්ටන් ඇය  සමග  පමණක් නොව වෙනත්  තරුනියන් කීප  දෙනෙකු  සමගද ඕනැවට වඩා කිට්ටු සම්බන්දකම් පවත්වාගෙන  ගිය  බව  දැන් හෙළිවෙමින්  පවතී.

                            බිල් ක්ලින්ටන් සහ මොනිකා ලෙවෙන්ස්කි

ලංකාවේ දේශපාලනඥයන් සම්බන්ධයෙන්  ගත  කළ කාන්තවන් ලං කර  ගැනීම සම්බන්ධයෙන් කප් ගසා තිබෙන බව  පෙනෙන්නේ ශ්‍රීමත් ජෝන් කොතලාවලය. ඔහු  ගැන කතන්දර අප්‍රමාණය. ඔහුගේ  නිවසේ  පැවති සාදයකදී  ඔහු සහ ඔහුගේ   මිතුරෙකු  නිවසේ  ප්‍රධාන දොර  අසල සිට උත්සවයට ආරාධනා ලැබූ කාන්තාවන්  පැමිණෙන විට එකිනෙකා පරිහරණය  කළ   කතුන් සංඛ්‍යාව ගනිමින් සිටි අතර  ජෝන්ගේ මිතුරාගේ  බිරිඳ සහ දුවණිය දොරටුවෙන් ඇතුළු වන විට මිතුරා තම   සංඛ්‍යාවට  එකක් එකතු  කළ විට ජෝන් කොතලාවල සිරිමතා ඔහුගේ එකතුවට දෙකක් එකතු  කළ බව  කියනු ලැබේ.

                                         ජෝන් කොතලාවල

 

S.W.R.D. බණ්ඩාරනායකගේ ආණ්ඩුවේ  ඇමතිනියක් වූ විමලා විජේවර්ධන ,කැලණිය පන්සලේ අධිපතියා වූ මාපිටිගම බුද්ධරක්ඛිත හිමි සමග පෙම් කෙලියේ  යෙදුනු බව ප්‍රසිද්ධ  කරුණකි.  බණ්ඩාරනායක  ඝාතනයේ  නඩු විභාගයේදී හෙළි වුයේ බුද්ධරක්ඛිත  හිමි විමලා විජේවර්ධනගේ  නිවසේ ඇතැම් දිනක  රාත්‍රිය    ගත  කළ  බවත් රාත්‍රී  ආහාරයට  පෙර විස්කි වලින් සන්තර්පනය වූ බවත්ය.

 

බණ්ඩාරනායක මහතා  මරාදැමීම කුමන්ත්‍රණය  මෙහෙයවූ   බුද්ධරක්ඛිත හිමි


 

                                                 විමලා විජේවර්දන මහත්මිය




පසු ගිය සමයේ  ලංකාවේ  ඇතැම් විනිශ්චය කරුවන්ගේ රහසිගත නිදන  කාමර සිද්ධි ඇතැම්  පුවත් පත් විසින් ප්‍රසිද්ධ  කරනු  ලැබීය. හිටපු අග විනිසුරු  සරත් නන්ද ද සිල්වා ඇඳුම් නොමැතිව කාන්තවක සමග මෝටර් රථයක් තුල සිටි ප්‍රවුර්තියක් ඇතැම් මාධ්‍යවල  පළවිය.  වසරකට හමාරකට පෙර ආබෘ නඩුකාර තුමා ගෘහ සේවිකාවට  බලහත්කාරකමක් කරන්නට  ගිය  බව එම ගෘහ සේවිකාව පොලීසියට  කියා තිබුණි. විදුහල්පති වරුන්ද  පොලීසියේ  ඉහල පෙලේ නිලධාරින්ද හෝටල් කාමර වලදී  රාජකාරී  කරන්නට යාම  ගැන පුවත්ද  වරින් වර පළවිය.

රුසියාවේ හෝ ඇමරිකාවේ  හෝ ලංකාවේ  හෝ මුළු ලොව  පුරා   හෝ  මේවා ප්‍රසිද්ධ වුයේ ඊට සම්බන්ද අය   අඩු වැඩි වශයෙන් ප්‍රසිද්ධ  අය හෝ සමාජයේ  ඉහල  ස්ථරයකට  හෝ අයත් වූ  නිසාය.  අප්‍රසිද්ධ අය ගේ රහසිගත සම්බන්දතා ගැන දන්නේ ඔවුන් ජීවත්වන ප්‍රදේශයේ අය  පමණි. ඉරිදා දිනක පොලීසියකට  ගොස් පැයක් දෙකක් ගත  කළහොත් අනියම් සම්බන්ධකම් කොපමණ රට පුර  සිදු  වන්නේ  දැයි  අනුමාන   කර  ගැනීමට  බැරි  කමක් නැත.

මේවා පිළිබඳව  මිනිසුන් විනිශ්ය  කරන්නේ ඔවුන් හැදුණු වැදුණු සංස්කෘතික පරිසරය  අනුවය. එහෙත් අනුන්ගේ මගුල් විවේචනය  කරන  අය අතරින් බහුතරය අනුන්ගේ  ලින් වලින් පිපාසාව දුරු  කර  ගැනීමට කැමති අය ලෙස  අනුමාන  කිරීම සාධාරණය. " හැමදාම පානුයි පරිප්පුයි කන්න  බැහැ .ඉඳ හිට කුකුල්  මසුත්  කන්න  ඕනේ " යැයි බොහෝ  පිරිමින්  කියනු ඔබටද ඇසී  ඇතැයි මා සිතමි. එංගලන්තය විසින් අප මත පට වන  ලද  වික්ටෝරියානු  සංස්කෘතිය මෙන්ම  ආගමික බල  පෑම් ද  නොවන්නට   ලාංකික  මිනිසුන් සහ  ගැහැනුන් අනියම් ලිංගික සම්බන්ධතා පිලිබදව වපර ඇසකින් නොබලනු ඇතැයි මගේ විශ්වාසයයි.

 

මිනිසුන්ගේ සහ  ගැහැණුන්ගේ  අනියම් සබඳතා පිළිබඳව අපක්ෂපාතව  බලන්නේ  නම් ස්ත්‍රී  පුරුෂ දෙපක්ෂයම විව්ධත්වයට රුචියක් දක්වන  බව  පිළිගත  යුතුය. ඔවුන් තම ආශාවල් පාලනය  කරගෙන  සිටින්නේ ආශාවන් ඉටු  කර ගැනීමට ඇති බාධාවන්  නිසාය.  ආගමික භක්තියෙන් යුතු   යම් කාන්තවක් හෝ  පුරුෂයෙක් ඉන් වැළකී සිටින්නේ නම්  ඒ මරණින්  මතු තම  ජීවිතය  සැපවත්   කර  ගැනීමට ඇති අපේක්ෂව  නිසා විය  හැක. "කාමයේ වරදවා හැසිරීමෙන් වලකිමි ." යන ශික්ෂා පදයක්  තිබීම ම    මිනිසුන් සහ ගැහැනුන් තුළ ඒ  ගැන  පවත්නා රුචිය  කොපමණ දැයි  තහවුරු  කරයි.

මිනිසාගේ  අපේක්ශාව වඩාත් නිදහස්  ලෝකයකි. තමන්ගේ  මුලික අවශ්‍යතාවයන්ට  බාධා කිරීම  තම  නිදහස  අහිමි  කිරීමක් ලෙස කල්  යත්ම  මිනිසුන් සශ  ගැහැනුන්  කලපනා  කරනු ඇත . එබැවින් ඒවා  බිඳ දැමීමට ඔවුන් පසු  බට  නොවනු  ඇත. විවාහය  යනු මිනිසා බැඳ  තබන යදමක් ලෙස අනාගත  මිනිසා  සහ  ගැහැණිය  දකිනු ඇත යන්න  මගේ  කල්පනාවයි. එබැවින්   රාජ්‍යය විසින්  පනවා ඇති  විවාහ  නීතිය අවලංගු  කරන  ලෙස මිනිසුන් සහ  ගැහැනුන් අනාගතයේ  දිනක අරගල  කරනු ඇත.. මේ වන විටත් ලෝකයේ  බොහෝ  මිනිසුන් සහ  ගැහැනුන් විවාහ  නොවී පවුල් පන්සල් කන  බැවින් එසේ  සිතීම අසාධාරණ  නැත . කල්  ඇවෑමෙන් මෙය   බහුලව  සිදුවෙනු  ඇත

 

.  විවාහය නමැති නීතිය මගින්  ස්වේච්චාවෙන්   තම නිදහස අහුරා   ගනු  ලැබීමට  තරම් අතීතයේ  මිනිසුන් සහ ගැහැනුන් අඳබාල  වුයේ මන්දැයි  තවත් වසර 500 කට පෙර එළඹෙන  දිනක   මිනිසුන් සහ  ගැහැනුන්  කලපනා කරනු  ඇත යන්න  මගේ  නිගමනයයි .



 

 

 

Post a Comment

මා දුටු 87-89 භීෂණය -4 කොටස - හමුදාව මහා රෑ නිවසට කඩා වදී

        මෙයට පෙර   ලිව තුන් වන  කොටසේ  මා විස්තර  කළේ දිනක් පාන්දර  නාවුක  හමුදා  භටයන් මගේ  නිවසට  පැමිණ  නිවස   සෝදිසි කොට  නැවතත්  මා...