Skip to main content

හැට පැන්න පිරිමි සහ තරුණ ගැහැණු.

හැට පැන්නත් ගෑණු එති.

හැට පැන්න පිරිමියාට   තරුණ  අය  කියන්නේ   සීයා  කියාය.  සීයලා  බවට පත් වන  විට හතර  පෝයට  සිල් සමාදන් වී එලොව ජය  ගන්නට  කටයුතු  කළ  යුතු බව  අඩු වයසේ  අය  කියති.
එහෙත්  සමහර  ගැහැනුන් නම් හැට  පැන්නා   කියා  පිරිමින් ප්‍රතික්ෂේප  කරන්නේ  නැත.මා   කියන්නේ  අසත්‍යයක්  කියා  ඔබට  සිතෙන්නේ  නම්  මහින්ද  රාජපක්ෂ  මහතාගෙන්  අසා බලන්න.ඔහුට  දැන් 60  නොව 69 පැනලාය.

කාන්තාවක් කී කතාව.

අවුරුදු 80 ක  පිරිමියෙකු ගැනු  ළමයෙකු සමග කිසියම්  ලිංගික  සබඳකමක්  පවත්වා අසුවීම  පිලිබඳ  පුවතක් පත්තරයක්  තිබෙනු දුටු වෙළඳ සලක් හිමි   කාන්තවක් කීවේ  " ඕක  නම් මැරෙනකම් අත් හරින්නේ  නැති  වැඩක්  " කියාය.

80 පැන්න  මාද්‍ය  මුදලාලි

මා මේ  පුර්විකාව  ලීවේ අවුරුදු 84 ක් වයසැති ලෝක මාධ්‍ය මුදලාලි  කෙනෙකු වන රුපට් මර්ඩොක් අද දින  හිටපු  අග්‍ර  ගන්යයේ  විලාසිතා රැජිනක් වූ  59 හැවිරිදි ජෙරී හෝල්  සමග විවාහ වීම  නිසාය. , හෙට දින  පැවැත්වෙන උත්සවයට  මනමාලයාගේ  පාර්ශවයෙන් ඔහුගේ  දරුවන් 6 දෙනෙකුද මනමාලියගේ  පාර්ශවයෙන් ඇගේ දරුවන් 4 දෙනෙකුද සහභාගී වීමට  නියමිතය.

සයිප්‍රස් යන අපේ  කතුන් 

ඇතැමුන් නම් කියන්නේ  ගැහැණු  වයසක පිරිමින් බඳින්නේ  සල්ලි පෙරේත  කමට  කියාය.
සයිප්‍රසයේ  රැකියාවලට  යන  ලංකාවේ ඇතැම් ස්ත්‍රීන් එහි වෙසෙන  සීයලා  සමග  විවාහ වන  බව එහි සිට  පැමිණි  අය  මා  සමග  කියා තිබේ.

ව්යාඝ්‍රා පෙති.

ඇමෙරිකාවේ CIA සංවිධානය ඇෆ්ගනිස්ථානයේ තලේබාන් සංවිධානය ගැන  ඔත්තු ලැබ  ගැනීම  සඳහා  පසු  ගිය  කාලයේ එහි වයසක  ගෝත්‍රික  නායකයන්ට  ගෙව්වේ   මුදල්  නොවේ ව්යාඝ්‍රා පෙතිය.
කාන්තාවන්  කෙසේ  වෙතත්  පිරිමින්  නම් වයස  90  උනත්  ලිංගික  ක්‍රියා කාරකම් අත්  නොහරින  බව මේ  ආරංචි  විග්‍රහ කල විට  ලැබෙන  නිගමයයි.

Comments

ගෑනු අයගෙ මචං ඩිම්භ නිපදවන process එක අවුරුදු පණහෙන්ද කීයෙන්ද ඉවර වෙනව මචෝ. පිරිමින්ට ලිමිට් එකක් නෑලු!

Popular posts from this blog

රණසිංහ ප්‍රේමදාස ට බියවී පැනගිය ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල

           The Indian Express පුවත් පතේ  ප්‍රධාන  කර්තෘවරයා වූ ෂෙකර් ගුප්ත ජවිපෙ  කැරැල්ල  උග්‍රව තිබු 1989  දිනක ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල  හමුවීමට මහනුවරට ගියේය. එකල ඔහු මධ්‍යම  පළාතේ නියෝජ්‍ය  පොලිස්පති වරයා විය . ඔහුගේ කාර්යාලය ෂෙකර් ගුප්තා   විස්තර  කළේ මෙසේය . ' ඔහුගේ මේසයේ  ලාච්චුවක් බාගෙට ඇර තිබිණ එහි විවිධ වර්ගයේ අත් බෝම්බ කීපයක්ද ,ජිනීවා සම්මුතියෙන් තහනම් කරන  ලද ඩම් ඩම් උණ්ඩ ද තිබිණ.(එම උණ්ඩ වැදුණු විට ශරීරයේ ඇතිවෙන තුවාලය විශාලය ) උඩුගම්පොලගේ ප්‍රියතම ආයුධයවූ බ්‍රවුනින් 38 පිස්තෝලයට එම උණ්ඩ  දැමීමට ඔහු වැඩි කැමැත්තක් දැක්වීය .ඔහුගේ දකුණු පසින් Uzi වර්ගයේ සබ්මැෂින් තුවක්කුවක් තිබිණ . ඒ අතර  ඔහුගේ පුටුව අසලින් සැහැල්ලු මැෂින් තුවක්කුවක් තිබෙනු මා දුටිමි  .එයට අමතරව ඔහුගේ  ලිපි ගොනුවකට  යටින්  කොමාන්ඩෝ පිහියක් ද විය  .'                     ( බ්‍රවුනින් 38 වර්ගයේ පිස්තෝලයක් )  "ඔබ  ඔපමණ කෘර ඇයි? " ෂෙකර් ගුප්ත උඩුගම්පොලගෙන් ඇසීය . " මම කොහොමද 1988 ජුලි 28 අමතක කරන්නේ? " උඩුගම්පොල  ඇසීය .   ෂෙකර් ට අනුව ,  එම දිනයේ   උඩුගම්පොලගේ අ

කොටි සොයා යාපනේ ගියෙමි

 "කොටි  නැගිටිනෝ ! "  "කොටි නැගිටිනෝ ! " කියමින් දකුණේ ඇතැමුන්  මොර  දීම නිසා  එය සත්‍යයක් දැයි සොයා  බැලීමටත් , ආණ්ඩුව  පිළිබඳව  යාපනේ  ජනයා දරන  මතය  කුමක්දැයි දැන  ගැනීමටත්  , යාපනයේ සිටින  මගේ  පැරණි මිතුරන්  හමුවී සතුටක්  ලැබීමටත්  යාපනය අර්ධද්වීපයේ  සහ නාගද්වීපයේ  සංචාරය  කිරීමටත් ඉකුත් අප්‍රියෙල්  14 වනදා  හැන්දෑවේ  යාපනය බලා  පිටත් වුයෙමි .  සංචාරයක් සඳහා  දකුණේ  සිට  යාපනය අර්ධද්වීපයට ගොඩබිමින්  යාමට ඔබ අපේක්ෂා  කරන්නේ  නම් ඒ සඳහා තෝරා  ගැනීමට  තිබෙන  හොඳම ප්‍රවාහන විධික්‍රමය වන්නේ දුම්රියයි . හන්දී අතපය රුදාවකින් තොරව ගමනාන්තය  තෙක්  යාමට  නම් දුම්රියේ පළමු  හෝ දෙවන  පන්තියේ  බලපත්‍රයක් ලබා  ගත  යුතුය කොළඹ  කොටුවෙ  සිට  දුම්රිය  4ක් දිනපතා  උතුර  බලා යයි. උදේ  5.45 ට අන්තර්  නගර ( intercity) දුම්රියක්ද , උදේ  6. 17 ට යාල් දෙවි දුම්රියද , පෙ.ව. 11.50 ට උත්තර දේවි අන්තර් නගර දුම්රියද රාත්‍රී 8.30 ට night mail නමින් ප්‍රසිද්ධ  රාත්‍රී තැපැල් දුම්රියද  එසේ  උතුර  බලා  යන දුම්රිය වේ . කල් ඇතිව  ආසන වෙන්කරවා  ගෙන  යන්නේ  නම් අඩ හෝරාවකට  

පිරිමි කවුරුද වරදෙ නොබැඳෙන

           සිරි ලංකාවේ  මිනිස්සු අනුන්  විවේචනය කරන්නට   ඉතා දක්ෂය.කැමතිය.  විශේෂයෙන්ම  ගැහැනුන්  විවේචනය  කිරීමට  පිරිමින්ද ,  තමන්ගේම  වර්ගයා විවේචනය  කරන්නට  ගැහැණුන්ද  ඉතා  කැමතිය. දඟකාර  කෙල්ලෙක්  හෝ  කාන්තාවක්  ගමක හෝ  නගරයක සිටී  නම් ගැහැනුන් ඇය  විවේචනය  කරන්නේ  " ඕකිට  මදන විසේ  ඔලුවට ගහල "   " ඕකිට  මිනිස්සු  ඉසේ  කෙස්  ගානට ." ආදී  ලෙස හෙලා  දකිමිනි.  පිරිමින්  එවැනි  තරුණියක් හෝ  කාන්තාවක් විවේචනය කරන්නේ " ඕකි සේල් බඩුවක් " යනාදී  ලෙස  පරිභව  කරමිනි.     විශේෂයෙන්ම  කාන්තාවන් හෙලා දැකීම  අනාදිමත්  කාලයක    සිට  පැවතෙන හෙල සිරිතක් බව තොටගමුවේ ශ්‍රී රාහුල ස්වාමින් වහන්සේ ලිව්  කාව්‍යසේකරයේ   "පිරිමිනිදු පතන  අවසර  කල රහස්  තැන  මිස  නොලැබෙන  බැවින  ගැහැණු  කවුරුද වරදේ නොබැඳෙන." යන පද  හතර  කියවූ විට සිතේ. උන්වහන්සේ    ගැහැනුන්ට එසේ    තඩි බෑවේ උන්වහන්සේ  පවුද්ගලිකව  ලැබූ අත් දැකීම්  නිසාද,   නැතහොත් එකල  සමාජයේ  ගැහැණු ඉඩක් , වෙලාවක් ,රහසිගත  තැනක් ලැබුණු සැනින් තවත්  පිරිමින් සමග රමණයේ යෙදීම  සුලබව  සිදු වී  නිසා